20 Temmuz 2011 Çarşamba

Sayime Tugrut, 7 yıldır bebek sahibi olmak için uğraşmış.. Gayrettepe Florence Nightingale Hastanesi Tüp bebek merkezimize başvurdular.
İşte anne Sayime'nin kızı Özlem'e kavuşma hikayesi; "İlk tedavimiz başarısız olduğu için başka bir tedavi düşünmüyorduk. Çok umutsuzduk. Fakat Gayrettepe Florence nightigale Hastanesi Tüp bebeği merkezindeki Doktorumun ikna çabaları ile tedaviye başladık. Hastane de çalışan tüp bebek ekibinin  güler yüzlü olması ve doktorumuzun açıklayıcı ve olumlu konuşması bize çok moral verdi ve 2. tedavimizi Gayrettepe Florence Nightingale Hastanesi Tüp bebek merkezinde  yapmaya karar verdik. Doğumdan sonra "bu benim bebeğim mi inanamıyorum" dedim. Dünya bir yana bebeğim bir yana. Çiftler asla yılmasınlar. Bu duyguyu yaşamak için hiçbir engel tanımasınlar. "benim çocuğum nasıl olsa olmuyor böyle de yaşayabilirim "demesinler. Bebeğim doğduğunda artık evde başka bir şey konuşamaz olduk. Dünyayı onun üzerine kurduk. Bebeğim yokken artık benim bebeğim olmaz diyordum. Endometriozis rahatsızlığım vardı. Bu rahatsızlığı olup bebek sahibi olanlar duyunca "bak tutmuş, tedavisi olumlu sonuç vermiş, bak olabiliyormuş" diyordum. İnsanlar vakit kaybetmesinler. 
 Eşim tedavi boyunca bana çok destek oldu. Çünkü işlemler kadına uygulandığı için çok hassas olabiliyoruz. Bebeğimi kucağıma aldığımda çektiğim acıları unuttum. Bu tedaviyi almış biri olarak "pes etmemelerini ve denemeye devam etmelerini "tavsiye ediyorum. Bu dönemde psikolojik olarak rahatlık çok önemli, Allah tüm çocuk isteyenlere bu mutluluğu nasip etsin."
Tabii ki biz de anne ve baba kadar çok sevindik. Özlem Bebeğe de hayatı boyunca sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder